sercan ateş

sercan ateş
@serseri1907
bombos sahte sevgiler...sırf zaman gecsin diye yapılan ilişkiler...birbirini kaybetmekten korkmayan deger vermeyen insanlar...ben bu çağın frekansına giremiyorum aga siz devam edin.
Reklam
dünyanın en güzel şeyi; kendini açıklamak zorunda bırakmayacak kadar seni iyi tanıyan, paldır küldür seni yargılamayıp neyi hangi niyetle yaptığını bilen biriyle vakit geçirmek.
Eskiden şaşırdığım daha çok şey vardı, insanların bazı davranışları üzerdi beni. Şimdi “kendine yakışanı yapıyor” deyip geçiyorum, herkes kendine yakışanı yapıyor daha fazlasını değil.
Düşünsene Ferhatsın, Şirin için dağları deliyorsun sonra Şirin diyor ki "ben ilişki düşünmüyorum"
Bir şeyi hem çok istiyorsun, hem de gram inancın kalmamış; işte bu ikilem insanın hayatını s*ker.
Reklam