sercan ateş

sercan ateş
@serseri1907
Ne pişman oldum ne düşman oldum s*kimde bile olmadı
Reklam
Bu saatten sonra bir şeyler yolunda giderse, o yolun da a*ına koyarım.
Doğan güneş umudumuz, batan güneş tesellimiz olsun...
“Sizi her halinizle seven, neyi ne için yaptığınızı bilen, ufacık bir nedenle silip atmayan, kusurlarınızı yüzünüze vurmayan, derdinize surat büken değil de üzüldüğünüzü hissedip size vakit ayıran insanlar için çabalayın.”
Sezai Karakoç’un muazzam sözü.. “Anlamak masraflı iştir; emek, gayret, samimiyet ister. Yanlış anlamak kolaydır oysa. Biraz kötü niyet, biraz da cahillik kâfidir.”
Reklam