sercan ateş

sercan ateş
@serseri1907
Eskilerden, hayata dair muhteşem bir öğüt; "Çok muhabbet tez ayrılık getirir. Bir şeyi az anarsan unutursun, çok anarsan çürütürsün. Bir çiçeği az sularsan kurutursun, çok sularsan çürütürsün."
Reklam
'' İlla ki vardır bir umut, Kaldır başını göğe bak. Belki yağmur yağar İlla ki vardır bir umut...''
“İçim soğudu. Ne oldu tam olarak bilmiyorum ama bu hissi başka türlü anlatamıyorum. Sadece içim soğudu. Yani, içim şey oldu böyle, eksildi gibi oldu. Kendime dair umudum bir tık daha azaldı. Neden derseniz, ben de bilmiyorum. Üzüldüm ama. Belli etmedim ama, çok üzüldüm.”
“Sizi her halinizle seven, neyi ne için yaptığınızı bilen, ufacık bir nedenle silip atmayan, kusurlarınızı yüzünüze vurmayan, derdinize surat büken değil de üzüldüğünüzü hissedip size vakit ayıran insanlar için çabalayın.”
Bir fotoğrafa bakıp Mutlu olmayı,, Sana bakarken öğrendim. Sen bana nefes, Ben sana herkes. ~~♡
Reklam