Yeraltından notları bitirdim. Öyle dikkatli ve titiz okumaya çalıştım ki 140 sayfa beş haftamı aldı. İki kere okuduğum sayfaları üstüne düşündüğüm, ezberlediğim alıntıları hatırladıkça verdiğim zaman fazlasıyla helal olsun:) Okurken hiçbir alıntı paylaşamadım çünkü kitabın her cümlesi paylaşılmaya değer nitelikteydi ve zamanımı alacaktı bende kitabın keyfini çıkarmayı tercih ettim. Şimdi müsaadenizle yeni kitabıma başlamadan ve Dostoyevski'nin bu güzel notlarını sindirirken bir taraftan da altını çizdiğim alıntıları paylaşmak istiyorum. ✍️✨