AkuمA

AkuمA
@server6
"Okunsun diye değil, dokunsun diye yazılır bazı şeyler."
Lojistik A.Ş.
İstanbul
123 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
02.00
11/06/2022 Bu iletiyi saat kaçta gördün?
AkuمA
23.47
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim gibi çocuksu, kıpır kıpır, samimi, komik ,sürekli gülümseyen, hep neşe saçan, herkese hemen güvenen bir insanı da soğuk ,donuk bakışlı ,nadiren gülümseyen ve kimseye güvenmeyen biri haline getirdiyseniz yemin ederim bu sadece sizin suçunuzdur.
AkuمA
Farklı ve güzel bir söz, hislere tercüman ;)
Benim gibi çocuksu, kıpır kıpır, samimi, komik ,sürekli gülümseyen, hep neşe saçan, herkese hemen güvenen bir insanı da soğuk ,donuk bakışlı ,nadiren gülümseyen ve kimseye güvenmeyen biri haline getirdiyseniz yemin ederim bu sadece sizin suçunuzdur.
AkuمA
Enteresan 😀
Ufak şeylerle mutlu olandan ufacık şeyler esirgenir,hiç bir şeyle yetinmeyenlerin önüne dünyalar serilir. Hayat öyle biraz.
AkuمA
Kesinlikle
Ben sıradan biri değilim.Koskoca deli mavi yüreğim var.Düşmanı delirten gülüşlerim var.Dostlarıma verecek sonsuz sevgim var.Gülerken ağlamışlığım, Ağlarken gülmüşlüğüm var.Sonsuz bir sabrım,Bir kıvılcıma bakan öfkem var.Huyuna gitmişliğim,Suyundan dönmüşlüğüm var.İçimde yaşattığım yaramaz bir kız çocuğu var.Yeri gelince bir savaşçı kadın da var.Bazı günlerimde dört mevsim var.Kahkahamın içinde derin bir sızı da var.Işıl ışıl gözlerim,Ardında hüznüm de var Ben sıradan biri değilim,Yüreğimi yanıma alıp kafamı terk etmişliğim var.
AkuمA
Fevkaladenin Fevkinde..