AkuمA

AkuمA
@server6
"Okunsun diye değil, dokunsun diye yazılır bazı şeyler."
Lojistik A.Ş.
İstanbul
123 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Öyle nefret ettim ki bazı insanlardan. Rabbim dedim , canımın yangınına vesile olana yeryüzü cehennem olsun.
AkuمA
Senle kavga edilmez 😀
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence en kötüsü de bir şeylerin artık elinden değil içinden gelmemesi .Heves yok, inancın kalmamış, zorlayamıyorsun
AkuمA
Bazen içinden geçeni yazarsın güzel söz derler..
Her insanın "artık yeter "dediği bir nokta vardır. O noktadan sonra ne hatır kalır, ne sabır
AkuمA
Çok iyi 👍
Bir hüzün gemisi yüklenip kısa bir sürede olsa, ayrılmıştım burdan. Şimdi ise,bir mutluluk gemisi yüklenip yeniden döndüm. Hayırlı akşamlar 1K ailesi 🤗
AkuمA
İnsAllah..
Bir hüzün gemisi yüklenip kısa bir sürede olsa, ayrılmıştım burdan. Şimdi ise,bir mutluluk gemisi yüklenip yeniden döndüm. Hayırlı akşamlar 1K ailesi 🤗
AkuمA
Ya düşlerinin peşine düşmeyi seçersin, ya da olanları kabullenmeyi. "İyi ki" lerinle güçlenir, "keşke" lerinle tükenirsin! Karar senin. Bukowski