Sıla

Sıla
@sesizce01
Beni hiç hissetmiyormusun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasıl sert davranıyorsun ve unut diyorsun..
Gittiğinden beri yorgunum..
Ben ağlıyorum ve sen acımı duyamıyorsun.
Sana karşı memnuniyetimi anlatamam..