Sıla

Sıla
@sesizce01
Sensiz çok yorgunum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni hiç hissetmiyormusun.
Nasıl sert davranıyorsun ve unut diyorsun..
Gittiğinden beri yorgunum..
Ben ağlıyorum ve sen acımı duyamıyorsun.