Gurbettt

Gurbettt
@sessizveda
.......
EKONOMİ/BEU
BİTLİS
Bitlis
24 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Reklam
İnsanlara olan inancımı yitirdim. Gömdüm bu sonbahar. Kış gelsin de beyaza bürünsün, Bahara yeniden inancım yeşersin . Gelecek yaz'a . GURBET KAÇAR🍁🍂
E n çok Türk Medeni Kanununu sevdim sanırım 😉