Acı olan ise Akın akın harama koşmak
Haram hızlıdır, Helal ise sabır ister Bekliyorsan sevdan temizdir,
Alıntı
Özlemek için Nazım var, Mavi için Edip... Rakı için Can Yücel , Sevmek için Cemal Süreya , Sevda için Ahmet Arif... Bazen özledim diyemezsin, Nazım okuyorum dersin.
Reklam
Ama sevda başka, Aşk başka.
“Sadakat en çok kimse görmüyorken belli olur.” Ey gönül, sadakati gözlerin değil, kalbin bilsin. Çünkü hakiki bağlılık, kalabalıklarda değil, yalnızlıkta ölçülür. Ne bir övgü ister, ne bir şahit. Sadece Hakk’ın nazarı yeter sadığın gönlüne. Zira gizlide sabreden, görünmeden vefâ eden, aslında aşkın en yüksek makamına erişendir.
Duygu ve Düşünce
mela'nın en güzel şarkısı sanırım; open.spotify.com/track/4kJEvIxJy...
İnanmak da sevdaya dahil İnananlar da hâlâ sevgili..
Reklam
Reklam