umutsuz kız

umutsuz kız
@sevda6363
Bana çok güçlüsün diyorlar ama bilmiyorlar aslında güçlü olmadığımı hepsi çaresizlik güçlü falan deglim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kendinden herşeyeden yorulur mu?
Susmak en büyük çaresizliktir.
Hangi yaşta ölürsek ölelim tamamlanmamış cümlelerimiz olucak.
Herşey bu kadar basit olmak zorunda mı ?