-"Ama eğer Tanrı varsa neden beni cezalandırmıyor?"
-"Yavrum,sen Tanrıyı kendin gibi düşünerek onunla uğraşmaya kalkmışşın.Tanrı senin gibi canilere benzemez ki sana karşılık versin.Eğer Tanrı sana ceza vermemişse senin kendini düzeltmeni beklemiştir..."