Genç kizlar ve delikanlılar olarak aynanın karşısına geçip kendimize bir "Merhaba!" demenin zamanı geldi. Genç olmak sadece şımarmak, özgürlük adına sınırsız davranmak gelmiyor elbette. Genç olmak, kendimizin farkına varmak demektir. Duygu, düşünce ve ideallerimiz arasında bir denge kurup hayatın gerçekleri ile bir an önce tanışmak, tek başına çıkacağımız hayat yolculuğuna hazırlık yapmak demektir.
Kalplerine ve ruhlarına giremediğimiz, arkadaş ve dost olamadığımız, notla baskıyla disiplin korkusuyla sindirdiğimiz öğrencilerimizin mutlaka bizim dışımızda başka arkadaşlar arayacağını, dost zannettiğimiz kişilerin kendilerine zarar verebileceğini asla unutmamalıyız.