Kalamadım, affet beni. Sevilmediğim hayatta kalmayı tercih edemezdim. Gitmek istemedim. Çok istedim "her şey güzel olacak" demeyi, çok istedim yüzünü avuçlarımın arasına alıp "bak bundan sonra hep yanındayım, benim sevgim oldukça sana hiçbir şey zarar veremez" demeyi. Ama bana da en büyük zararları sen verdin canına yandığım, inan bana gücüm kalmadı. Affet beni. Canımı acıtan seni sevmek değil, sevilmediğimi görmekti. Her o gözlerine baktığımda nasıl da mahvolduğumu görmüyor muydun? Sahi, hiç vicdan kırıntısı var mıydı sende? Sevmediğin için seni de suçlayamam, haklısın elbet. Bu kadar yara bere içinde bırakmak zorunda da değildin ama. Ben seni çok sevdim Deniz Gözlüm. Kalamadım. Bir gün benden gideceğini biliyordum, ilk defa bir şeye cesaret edemedim, elini tutup yanında kalamadım. Ama senden vazgeçmeye çalıştıysam da bunu yapmama en çok sen yardım ettin, tenime kazıdığım.. Ben kalamadım, sen hoşça kal..