Vazgeçemem sandığım insanlardan vazgeçtim. Unutamam dediğim şeyleri unuttum. Kaybetmekten korktuğum herkese kapıyı ben açtım. Bir gün bunları yaşayacağımı söyleselerdi inanmazdım. Ama iyi ki olmuş diyorum şimdi. Kimse ne kalbimde ne sırtımda yük değil artık. "Her şeye geçmiş olsun."
Verilen kıymetin kişiye ağır geldiği haller vardır; insanı da, insanlığı da yıpratırlar. Tanıyamamış olmanın verdiği hayal kırıklığı bir süre sonra hiç tanımamış olma isteğine dönüşür maalesef.