“En derin korkumuz,
Yetersiz olmamız değildir.
En büyük korkumuz ,
Sonsuz bir güce sahip olmamızdır.
Kendi karanlığımızdayken
Kendi ışığımızdan şüpheye düşeriz.
“ Bizi yaralamış insanları ne affedebiliriz ne de affetmek isteriz. Sadece bu sebepten dolayı, huzur içinde geçmişi arkamızda bırakamayız. Bizi cezalandıran herkesin bunun bedelini ödemesini isteriz. Ama kötü haber şu: Bu olmayacak. Sonuçlara katlanan bir tek biziz.”
“ Başka bir insanla rezonans halinde olmak bir insan için en büyük başarıdır. En sonunda ona ulaşırız. Böylece kendimize ulaşmış oluruz. Çünkü gerçekte sadece kendimizi hisseder ve sadece kendimize yaklaşırız. Diğer kişi bizde yansımasını bulur. ‘ Aşkla’ ifade ettiğimiz şey, kendimize karşı duyduğumuz aşkı tanımak ve hem kendimizle hem de diğer kişi ile ‘bir’ olmaktır.”