Sevmek sadece sevmek değildir, her iyi oluşunda nefes almak, her burukluğunda eksilmektir. Birini çok seversin, Merak edersin, İyi olduğunu bilmek istersin, Gözlerinde yaş olmadığını, İçinde hüzün olmadığını, Korumak istersin dünyaya karşı, Elinden ne gelir oda bilinmez. Ama dudakları büzülürse, Gönlün sıkışır, Gözyaşı dökerse, Sessiz ve çaresizce içine akıtırsın gözyaşlarını, Karnım ağrıyor dese karnında hissedersin acısını, Açsa yediğin lokma vicdan azabı olur insana, Üzgün uyuduysa girmez gözüne uyku, Gözlerini kısıp izliyorsa boşboş bir yerleri, Görmek istemezsin dünyanın güzelliğini, Korkarsın kötü olmasından, bir yerlerde canının acımasından. İyiyim dediğinde kötü olan dakikaları gelir aklına, Ses etmeden ben yatayım diyorsa, Korkarsın sessizce içine attıklarıyla hüzünlere sarılmasına. Mesele iyiyim dediğinde inanmamak değildir aslında, Emin olmaktır. Kıyamamak, üzgün halini istememektir. Sen üzülmede ben üzüleyimdir, İçim yaşlandı benim dediğinde, Deme öyle derken bir yaş ileriye gitmektir. Mesele iyiyim dediğinde inanmamak değildir, Mesele bildiğin kötülüklerden uzak tutma çabasıdır aslında çaresizce.
Sen acıyı biriktirmeyi seversin Olric. Sen biriktirmeyi seversin Hadi devam et şimdi Kuru yaprakları Deniz taşlarını Gözyaşını Sorulamamış soruları Senden kalan sesleri Yaşanamamış paylaşılmışlıkları Birlikte harcamak üzere Kalbinde biriktirilmiş zamanları Ve hüznü Ve özlemi biriktirmeye...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Karlar Ülkesi
Sonunu düşünmezsin ve bazen sadece seversin. Sıcak şöminenin başında erimeye başladığını fark eden Anna telaşla; -"Olaf! Eriyorsun!" - Olaf: "Bazı insanlar uğruna erimeye değer..."
Nasıl ki acıktığında ilk başlarda canın aşırı bir şeyler yemek ister sürekli bir yeme dürtüsü hissedersin fakat saatler geçtikçe o aşırı açlık hissi diner ve bir şeyler yiyip yememek pek fark etmeyeceği gibi sevgi açlığı da tam olarak öyledir işte üzerinden uzunca bir süre geçtikten sonra fark etmezsin bile artık,seversin ya da sevmezsin pek bir önemi yoktur bunun.
Ben bana lütfedilir gibi verilen hiç bir şeyi kabul etmiyorum. Çünkü değer dediğin şeyin pazarlığı olmamalıdır. Ya kalpten gelir ya da hiç gelmez. Ya seversin Ya da sevmezsin. Kimsenin yedek planı, boşluk doldurucusu ya da canı sıkılınca sığınacağı liman değilim. Kalbimi kırdıktan sonra o aslında iyi biridir savunmasını da kabul etmiyorum. Ya da zor zamanlardan geçiyor o yüzden böyle davrandı gibi bahaneler de beni tatmin etmiyor artık. Ben de çok zor zamanlardan geçtim ama kimsenin kalbini kırmadım. Zor durumda olduğumda bile insanların derdine her zaman koştum, koşmaya da devam ederim. Ben iyi olmaktan vazgeçmeyeceğim ama herkese de iyilik yapmamam gerektiğini bana kötü insanlar öğretti...
Sen son nefesini verene kadar seversin,o ise nefsi bitene kadar hevesi bittiği yerde biter.
Alıntı