sevgiyleokur

sevgiyleokur
@sevgiyleokur
Her şey anını bekler. ig:sevgiyleokur
"Yaşamak için gerek duyduğum birazcık özgürlüğü melankolimin içinde buluyorum."
Sayfa 56 - Ayrıntı yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hayatın içindeki evrensel uyum ve bu sessiz mizahtan dolayı bir sevinç çığlığı atabilirim."
Sayfa 16 - Ayrıntı yayınları·Kitabı okudu
"... her üç dört haftada bir (tıpkı şimdi olduğu gibi) kendime içimdeki gerçek cevherin ne olduğunu sormadan edemiyorum."
Sayfa 15 - Ayrıntı yayınları·Kitabı okudu
"Tek bir kişinin çılgınlığında insanı canlandıran, olağanüstü bir yan var."
Sayfa 10 - Ayrıntı yayınları·Kitabı okudu
"Artık yalnızca çaresiz ruhumun yakınmalarını dinliyorum. Hiç durmadan gerçekliğin zorlayıcı alışkanlıklarına mahkum kalmaktansa, kendi kırılganlığına yaraşır bir şeyler yaşamak istiyor. Ruhumu avutup onun arzuladıklarının yerine geçecek başka maceralar arıyorum. Ama gerçekliğin eli sıkı, arzularımı geri çeviriyor."
Sayfa 9 - Ayrıntı yayınları·Kitabı okudu