Sevim

Sevim
@sevimozcelik
Çocuğu sürekli bir dikkatin odağında tutmak , ona iyilik etmek anlamına gelmiyor. Daimi bir dikkatle büyüyen çocuklar sorunlarla tek başlarına yüzleşmek ,dünyayı tek başlarına keşfetmek ,yalnız başlarına oynamak istemeyebilirler. İleride , ilgi odağı olmadıkları durumlarda zorluk yaşayabilirler. Çocuğun imge dünyası , yetişkinlerden uzak ve yalnız kalarak gelişir. 'Aşırı' anne babalıktan , çocuğun boş zamanını tıka basa doldurmaktan kaçınmak lazım. Anlayacağınız gerektiğin de çocuğun yanında olmak ama bazen de ona gölge etmemek gerekir!
Sayfa 124
Reklam
İnsanım ben.
Bir insanım ben , bütün canlılar gibi yazgılıyım ölmeye. Ama kutsal olan bana kendisini açıyor. Elini uzatsam ebediyet şuracıkta. Bir zafer kazanmaya değil , bir sefer eylemeye geldim. İnsanım , bir bilincin var. Mağlubu ama galibim ben.
Sayfa 26 - Timaş