Ahir'iAşk

Ahir'iAşk
@sevimsiz02
OKÜ----- Önlisansss
ÏMPÄŘÂŤØŘĽUK
KReT_NaDNuLuKo_TaYaH
Her yerde
ön lisans, 15 Temmuz
324 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
Aslında bir yandan korona iyi!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gel sarıl bana her yerim sen konsun...
Sesi olmuş nabzım...
+Yıldız kayıyor bir dilek tut. -Gerek yok , zaten yanımdasın.
“O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık.”