Sevim

Sevim
@sevimsss
İçimdeki vitrin devrildi.
Hayatımdaki tek pozitif şey 2 ay önceki covid testimdi Günaydın 🙂
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her insanın çatlak bir tarafı vardır aslında. Bir depremden yadigar. İyi geceler.
Edebiyat
Herkesi hatırlarım, seni unutmam.
Edebiyat
Elimden gelenler yetmeyince ellerime kızıyordum, ellerime yük olanlara değil. Ellerimin bir dili olsa sana bir yumruk atabilir miyim diye sorarlardı kesin.
Edebiyat