Sevim

Sevim
@sevimsss
İçimdeki vitrin devrildi.
Herkesin çokluğu bazılarının yokluğu kadar etmiyor. Günaydın 🙃
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çiçek gibiyim. Neşeli, hayat dolu ama nasıl desem mezarlığa götürülen çiçekler olur ya taziye için.. herkes gittikten sonra yalnız kalan, öyle
Edebiyat
Kafanıza sıkmaz mı sanıyorsunuz, bir şarkının nakaratı' Günaydın :)
Edebiyat
Yaşıyorsak ensemizden sıyırdı diye kurşun, biz geçtikten sonra patladı diye bombalar. Yani yaşıyorsak, hasbelkader. Ölüyorsak, fıtratta var.
Edebiyat
Beklemek güzeldir, ama doğru durakta.
Edebiyat