Abdurrahim karakoç'a sormuşlar: "Bir gün mihribanı göreceğinize inanıyor musunuz?"
Abdurrahim karakoç ise şu cevabı verir: "Bilmiyorum görmekte istemiyorum, değişmiştir şimdi. Ben onun nazarında değiştim o benim nazarımda değişti. Niye görelim? Öyle kalsın ya.. İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından daha iyidir.