Sevim BUDAK

Sevim BUDAK
Kendi yolunu izle.
Abdurrahim karakoç'a sormuşlar: "Bir gün mihribanı göreceğinize inanıyor musunuz?" Abdurrahim karakoç ise şu cevabı verir: "Bilmiyorum görmekte istemiyorum, değişmiştir şimdi. Ben onun nazarında değiştim o benim nazarımda değişti. Niye görelim? Öyle kalsın ya.. İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından daha iyidir.
Reklam
Ayrılığın, özlemin herşeyin hazzı var, Seni anlamakta güzel seni beklemek kadar..
Yolculuk isterse kişi, insanın içi neyine yetmez ki?..