"Eğer dünyada gerçek adalet olsaydı,bir yanda elindeki çok fazla parayı nasıl harcayacakları bilmeyenler varken bir yanda da açlık çeken çocuklar olmazdı.Hasta olan herkes iyi bir tıbbı tedavi alma olanağına sahip olurdu.Afrika'daki yoksulların durumu , ABD ve Ingiltere'deki yoksullardan kat be kat daha kötü olmazdı.