sewall

sewall
@sewooo
Zorlu yollardan yıldızlara️️
ankara
serhâd, 15 Mayıs
87 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
altı boş edilmiş sevgi sözcüklerininde istedigi olmuyor diye vazgecilmeninde bir değeri yok gercekten seven yolu bulur hep sevmeyene hikaye anlatmaktan başka birşey kalmiyor
Reklam
Çok olmadığımız kesin / çok olan tarafta değiliz / çok olan tarafta olmayacağız....#nevzatçelik
insanlar vitraylı pencere gibidirler. güneş varken ışıl ışıl parlarlar ama karanlık çöktüğünde gerçek güzellikleri, ancak içlerinde bir ışık varsa belli olur.''
Herkesin herkesle iyi olma çabasını anlıyorum asıl soru iyi bildiklerimin yanıltmadaki kötü hareketleri...
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz ondandır hep aldanışlarımız yok sayılmalarımız ondandır bu hüzünbaz isyanımız.....