Şeyda Öner

Şeyda Öner
@seydaoner
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde, sanki her şey başka türlü olabilirdi.
İÜC Tıp Fakültesi
18 Nisan 2004
75 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"İyi insan için yaşamak zor, ölmek kolaydır..."
Sayfa 281·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dünyada özgür insan çok az, kötü olan bu işte."
Sayfa 266·Kitabı okudu
"İnsanlar bir telaş içindeler, hiçbir şeyden haberleri yok, hiçbir şeyin tadını çıkaramıyorlar; buna zamanları da yok istekleri de... Yeryüzünün ne denli zengin olduğunu, üzerinde ilginç ne çok canlı yaşadığını bilselerdi ne çok mutlu olurlardı. Oysa her şey insanlar için, her insan her şey için öyle değil mi?"
Sayfa 259·Kitabı okudu
...dev bir makinenin insanları acımasızca öğüterek paraya çevirdiğini apaçık görüyordu.
Sayfa 258·Kitabı okudu
"Kadın kısmı sevinçten olsun, kederden olsun ağlamayı çok sever."
Sayfa 153·Kitabı okudu