Şeyda

Şeyda
@seydapizm
bir kere görmezden gelmek, her zaman kabul etmek anlamına gelmez
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
o yüzden kendini çok yıpratma
yılgınlık..