Şeydâ

Şeydâ
@seydasahan
Ne âkilem, ne divane
"Ben ne zaman bir yola çıksam, bulutlar güneşimi kesti hep. Nasipsiz miyim şu hayatta, neyim anlamadım ki. Bir şey istiyorsun, umut ediyorsun, emek veriyorsun, seviyorsun, sadece seviyorsun, ‘şimdi tamamım, şimdi her şey tastamam’ diyorsun yine önüne bir şey çıkıyor. Tam doğruluyorsun, yine bir şey belini büküyor; ama vardır her şeyin bi sebebi, vardır mutlaka bir hayrı diyorsun." - Feride
1000Kitap
Şeydâ
Bu zamanki ahvalime tercüman bir metin! Aynı döngüde dönüp duran duygu ve durumlarda, her defasında anlam verememe, 'tamam ya düzeldi geçti işte' bilinçlenmesi, sonrasında tekrarlanan olay ve duygular. Kendimizi mi değiştirmeli yoksa bakış açımızı mı bilemiyorum fakat değişmeyecek tek şeyin bu döngünün her türlü karşımıza çıkacağı. Görmek istesekte istemesekte.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖