"Şimdi, şu andan itibaren geçmişten gelen, bilerek ya da bilmeyerek edindiğim tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden özgürleşiyorum.
Sevmeyi ve sevilmeyi seçiyorum..”
Çok çok sevdim, tam bir bitlikte iyileşme hikayesiydi. Başka dilde aşk’tan daha çok sevdim mi sanırım hayırama emin değilim başka dilde aşk’ı okuduğum baya oluyor ve ek bölümlü halini daha yeni alabildim Archer ve Bree’mi tekrar okuyacağım Yazarımızın genel özelliği erkek karakterlerini mükemmel derece güzel seven biri olarak yaratması sanırım Gabriel… bebeğim benim