"Sonra aramıza şehirler girecek , hiç karşılaşamayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz , diğerimiz hiç bilmeyecek..."
"Hislerin yaşı, tarihi yoktu, insanlar her yerde, her zaman aynı şekilde hissetmişler, aynı duyguları yaşamışlardı. Onlar aşk, kıskançlık, acı, sevinç, şüphe, özlem, ümit, hasret duygularını hissetmişler ve aynı neticelere varmışlardı."