Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için, sana aşık olmadığımı zannediyormuşum... Bunu şimdi anlıyorum. Demek ki , insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar... Ama şimdi inanıyorum... Sen beni inandırdın... Sen beni inandırdın... Seni seviyorum... Deli gibi değil , gayet aklı başında olarak seviyorum...
Sen , beni asla , asla tanımayan , bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden , bir taşa basarcasınca üstüme basan , hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen , kimsin ki benim için?