Puffy…
Benim biricik oğlum, seni o kadar çok özledim ki anlatamam.
Her zaman aklımda, kalbimde ve ruhumdasın.
Hiç çıkmıyorsun ki zaten. :)
Seni nasıl unutabilirim?
Yokluğuna asla alışamadım.
Sen yokken her şey anlamsız.
Evin hee köşesinde anılarımız var ama sen yoksun.
Ev sensiz çok sessiz ve boş geliyor.
İnşallah seninle cennette görüşebiliriz.
Bana anne olmadan o duyguyu yaşattığın için sana teşekkür ederim.
Sana pekçok şey için teşekkür borçluyum aslında.
İyi ki vardın, iyi ki varsın ve hep var olacaksın… 🐰🤍🫠
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımın şu anki dönemi; bana daha çok dua etmeyi, daha az kaygılanmayı, daha çok gülümsemeyi, sevdiğim insanlardan zarar gördüğümü fark ettiğimde uzaklaşmayı, daha az konuşmayı ve en önemlisi iç huzurumu korumayı öğretiyor. 🫠