şeyma tekinyerli

şeyma tekinyerli
@seymatknyrli
Orion
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 26. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2024 22:35
ilk olarak kitabı çok sevdiğimi ve yazarını da 5 senedir severek takip ettiğimi söyleyebilirim. Benim kitabı ikinci okuyuşum ve hala kitabın kurgusunu ve oluşturulan evrene hayranım. Kitabı ilk okuduğumda sürekli ağlamış ve içimde bir burukluk vardı. Kitabı ikinci kez okuduğumda olacakları bildiğim için yazıları gözlerim dolu dolu okudum. Kitabın evreni ustaca kurgulanmış ve küçük küçük aralara ipuçları yerleştirilmişti. Evrenin yapısı, amacı ve oluşumu o kadar güzeldi ki yazarın hayal dünyasına hayran oldum. Evren, okurken uzun soluklu bir rüyadan uyanmış gibi hissettirdi. Karakterlerin işlenişi ve karakter özellikleri o kadar güzeldi ki çok bağlandım. Alphard'ın adını duymam bile içimde kelebeklerin uçuşmasına sebep oluyor. Kesinlikle saf ve temiz aşkın en güzel haliydi. Capella ve Polaris'in kardeşliklerini hep sevdim ve atışmalarına çok güldüm. Kesinlikle öneririm. Orion Almina Taner
1000Kitap
OrionAlmina Taner · Martı Yayınları · 20212,227 okunma