tofanê me deh.

tofanê me deh.
@sezengibi
instagram: sezen.gibi
Meraklanma ne olur Az biraz telaşlan..ama korkma ben düşeceğimi bile bile sana koşuyorum Bu asfalttan binalardan atlayıp sana geliyorum Korkma sevgilim İncinen yerlerimi öptüğüm ellerin sever değil mi?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
çocukken küçücük bir odam vardı onu maviye boyayacak bir babam yoktu..
Annelerin çocuklarına sarılırken kapanan gözlerini.. ağlayan insanları seviyorum
Yüzümüz kime dönük olursa olsun Gözümüz aynı gökyüzüne baktıkça seni hep özleyeceğim
Onlar kuşları vurmayı seviyor sevgilim Ben ise kuş gibi uçmayı