Seda

Çalakalem Saçmalamalarım
Kim derdi ki bir gün rutini ,normalleşmeyi özleyeceğimizi....
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ah..! yollara çıkmak lazım şimdi... geride tükenmez krizler, nafile rutinler, virane ilişkiler bırakarak yelkenleri şişirmek lazım... doldurup bavula ertelenmiş coşkuları, rüzgârları sırtlamak, martıların peşine düşüp asfalt bilmez topraklara koşmak lazım... serseri bir şişede imzasız bir mektup olup meçhul kıyılara vurmak lazım... kış bastırdıkça baharın izini sürmek lazım... unutulmuş paslı bir hançer gibi çekilmek kınından ve yollara sürtündükçe yeniden bilenip ışımak lazım... ah..! gökten yıldız yağıyordur oralarda; dallar hazdan kırılıyordur. şimdi uzaklarda olmak lazım...
İnsanı en çok yıpratan şey, iyi niyetidir. Oscar Wilde
Azraile Sesleniş Çalakalem Karalamalarım Belki de Son Karalamalar
Ya daha doğru düzgün gün yüzü görmeden ölürsem? Kedilerime kim bakar,far paletlerim ne olur,yurt dışı hayalim için biriktirdiğim para kimlere kalır?Daha 38 bedeni bile görememişken bu bünyeye ölüm reva mı?Onca kitabımı kim okur,YDS denemelerini kim çözer,babama en güzel kekleri kim yapar? İnternetten kim bu kadar hem satış hem alışveriş yapar ?Ben bu dünyaya lazımım Azrail heeey.Duyuyor musun?Ölmek istemiyorum.
1000Kitap