224 sayfa edebilikten yoksun şeyleri okumuş olmanız sizi epey vaktinizden etmiş olsa gerek..
Bakış açısı hususunda da anlam ve derinlik arasaydınız zannımca anlardınız.
"Özlediysen, ölmediysen, ölmediyse, ara ölmezsin"
Yüklenen mana , yaşanmış olan olay yahut insana katılması gerekenler nedir?