evrim

evrim
@shakespearescoffee
böyle mi olacaktı? insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olacaktı?
uykusuz geceler yüreğime dert olmuş yaşanmış yaşanmamış ne varsa kabuslara sığınmış kaçıp gideceğini sanmış ama yanılmış sormasın istemiş kimse ne var diye ama hepsi bir sınav hazırlamış.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yaraya tuz bas geçer.
Hadi durma azad et beni bitir artık bu sessizliği çekip bu bu bitmişliği üstümden.
Müzik
bazı kırgınlıklar ufak gülümsemelerle anlatılır..
gözlerinde yorgunluğunu saklamaya çalışıyorsun oysa anlamıyorsun kahve harelerinde saklanan karadelik savuruyor seni sen yine de sıcacık bakıyorsun kimse anlamıyor o acıyı kalbini deldiğin ama fark etmediğin o kadın dışında.