bana en çok acıyı yine sen çektireceksen anne, niye doğurdun ki? herkesin "güzel" aile ilişkilerini anlattığı bir masada susacaksam niye konuşmayı öğrendim ben anne? "Canım", "En sevdiğim" gibi sevgi sözcüklerini sana söylemeyeceksem niye varlar? Kulaklıklarımı takıp müzik dinlememin sebebi her zaman senin bana olan bağırışlarını bastırmak mı olmalı?
başlıyoruz.
kulaklıkları tak.
en sevdiğin şarkıyı aç.
son ses.
sesler kayboluyor.
bak gitti.
her şey geçti.
o gün abim olmasaydı ben bu satırlari yazar mıydım anne?