Adı:
Ay ve Altı Para
Baskı tarihi:
Ocak 1985
Sayfa sayısı:
267
Format:
Karton kapak
Kitabın türü:
Dil:
Türkçe
Ülke:
Türkiye
Yayınevi:
Can Yayınları
Baskılar:
Ay ve Altı Peni
Ay Ve Altı Peni
Ay ve Altı Para
Ay və Qara Qəpik
1919'da yayımlanan Ay ve Altı Para, ünlü ingiliz romancısı Somerset Maugham'ın, romancı olarak ününü pekiştiren, en çok okunan, en çok beğenilen yapıtıdır. Ressam olmak için birden ailesini terkeden, mesleğini bir yana atan Londra'lı bir banker Charles Strickland'ın kişiliğinde, yazar, bir dahinin sert ama inandırıcı portresini gözler önüne sermiştir. Ünlü Ressam Paul Gauguin'in yaşamından esinlenerek yazılmış olan bu romanın büyük bir bölümü Paris'te geçer; son bölümlerinde ise ressamın Tahiti'deki ilkel yaşantısı ve cüzzama yakalanarak ölüşü betimlenir. Bu büyük ustanın bu romanını okuyup bitirince, okurlarda kalacak olan izlenim, şeytanca güçlere sahip bir adamın yarattığı büyüleyici bir tedirginliktir.
(Tanıtım bülteninden)
218 syf.
·Beğendi·10/10
Bu əsəri yenidən oxumaq və xəyallarıma gedən yolda yenidən ondan ilham almaq, o gücü yenidən hiss eləmək necə gözəldir bir bilsəniz!!!
Söhbət Somerset Moemin Ay və qara qəpik əsərindən gedir. İllər əvvəl oxumuşdum və hər zaman düşüncələrimdə inqilab yaradan əsər kimi qiymətləndirmişəm bu əsəri. Arzularıma doğru gedən yola çıraq tutan əsər hansıdır soruşsalar, heç şübhəsiz və ən kiçik bir tərəddüd belə hiss eləmədən "Ay və qara qəpik" deyərdim.


Somerset Moem kimdir?


Uliyam Somerset Moem 1874 -cü ildə Fransada dünyaya gəlmiş ingilis yazıçısıdır. Moem anadan olduğu dövrdə atası Fransadakı Böyük Britaniya səfirliyində hüquqşünas işləyirdi. İngilis olmasına baxmayaraq, uşaqlıqdan fransız mühitində böyüyən Moem, yalnız 11 yaşından sonra öz ana dilində danışmağı öyrənib. Çox keçmədən anasını, ardınca da atasını itirən Moem Kent qraflığındakı qohumlarının yanına göndərilir. İngiltərəyə gəldikdən sonra Somerset Moemin dilində qüsur yaranır və bu, ömrünün sonuna kimi onu tərk etmir. Kent qraflığına göndərilən Moem, əmisi Henri Moemin evində tərbiyə alır, Kanterberidəki Kraliça məktəbinə gedir. Sonra Heydelberq Universitetində ədəbiyyat və fəlsəfəni öyrənir. Daha sonra isə London Tibb Məktəbinə daxil olur. O, 1897-ci ildə ilk romanını yazır (“Lambetli Liza” - Liza of Lambeth), daha sonra yazdığı “Ledi Frederik” romanı ona şöhrət gətirir. Moemin “Dövrə” (1921), “Sədaqətli arvad” (1927), “Teatr", “Şeppi”, “İti ülgüclər”, “Ay və qara qəpik” və s. əsərləri bir çox dillərə tərcümə olunmuşdur.
Yazıçı 1965 -ci il dekabrın 15 -də Fransanın Nitse şəhərindəki xəstəxanada sətəlcəmdən vəfat edir. Həmin dövr Fransız qanunlarına görə meyit yarılmalı idi və buna görə də onun cəsədini bir gün sonra evinə, Fransız şəhəri olan Sen Jan Kap Ferradakı villasına aparırlar. Ertəsi gün, ayın 16 -da isə ölüm xəbərini yayırlar. Dekabrın 22 -də Moemin nəşi İngiltərədəki Kanterberiyə gətirilir və burada Kraliça məktəbi nəzdindəki Kitabxana divarına hörülür. (Maraqlıdır, niyə məhz divara hörülür?!)
Oxuduqca məni büsbütün öz təsiri altına ala, heyrərləndirə bilən əsər dünyaca məhşur postimpressionizm və primitivizm cərəyanlarının nümayəndəsi, fransız rəssam Pol Qogenin həyatından bəhs eləyir. Əslində, tam olaraq bioqrafiya demək doğru deyildir, bu əsərə. Sadəcə əsərin ana xətti Pol Qogenin həyatı, yaşadığı, gəzdiyi yerlərlə, yaradıcılığı ilə səsləşir, digər hadisələrin gedişatı isə yazıçı təxəyyülünün gücü ilə zənginləşmiş və ortaya həm real olaraq mövcud olmuş, həm də sırf yazıçının həyat verdiyi xəyali bir qəhrəman çıxmışdır.
Əsərin adı niyə məhz “Ay və qara qəpik” kimi seçilib? Niyə bu qarşılaşdırma, bu ziddiyyət. Əsəri oxuyanlar əminəm ki, bu suala asanlıqla cavab tapıblar. Bir tərəfdə qeyri adi istedad, digər tərəfdə bir qara qəpiyə dəyməyən şəxsiyyət. Açıqcsı, yazmaqda çətinlik çəkirəm. Real şəxsiyyət olan Pol Qogenimi təhlil eləyim, yoxsa əsərin qəhrəmanı kimi ortaya çıxan Çarlz Striklendimi? Ç. Striklənddə olan biganəlik, qəddarlıq Pol Qogendə də olmuşdurmu, yoxsa yazıçı rəssamın xarakterik xüsusiyyətlərini öz təxəyyülündənmi yaratmışdır. Əsəri oxuduqca durmadan bu haqda düşünmüşəm…
Esərin qəhrəmanı Çarlz Striklend 40 yaşındadır. Ailəsi, işi, kənardan baxanda qibtə doğuracaq qədər xoşbəxt bir həyatı varmış kimi görünür. Ancaq həqiqət necədir? Əslinə qalsa, həqiqət elə belədir ki, var. Ancaq daxili qaranlıq, insanın daxilini çuğlayan boşluq duyğusu, özünü ifadəetmə ehtiyacı və daima ətrafdakıların gülüş hədəfi olmuş kəşf olunmamış istedad. Bütün bunlarla 40 yaşına kimi yaşamağa məhkum olmaq necə çətindir! 40 yaşı olan bir insan belə bir xoşbəxt həyatdan niyə imtina eləyər ki?! Sadəcə öhdəsindən heç cür gələ bilmədiyi, bütün mənliyini sarmış yaradıcılıq eşqinə görəmi?! Bəli, məhz buna görə, məhz bu istək onun bundan sonrakı yaşamında həyatla tək bağlantısıdır. Onu ağır sınaqlar, çətinliklər, səfalət, aclıq, tənhalıq gözləyir, ancaq bu yaradıcılıq eşqilə yanan Çarlzı heç cür qorxuda bilməz. Hansı dahinin taleyinə bu cür ağır sınaqlar düşməyib ki?!
Əsərdə fərqliliklərilə diqqət çəkən bir digər obraz Stroyovdur. Çox da böyük istedada sahib rəssam olmasa da, gözəlliyi, qabiliyyəti duya biləcək qədər iti gözə sahibdir. Stroyov Çarlzın qeyri adi istedadını ilk kəşf eləyənlərdəndir. Ən çətin vaxtlarında Çarlza yardım əli uzadan məhz o olur.
Əsər haqqında deyiləsi çox söz var əslində. Əsərin dili, bədii keyfiyyəti, obrazların təkrarsızlığı, özünəməxsusluğu, ziddiyyətləri… Bütün bunlar yalnız həqiqətən istedadlı yazıçının qələmindən bu qədər dolğun, bu qədər gözəl lövhələrlə çıxa bilərdi.
Son olaraq… Əsərin mənə aşıladıqları… Xəyallarınızın, sizi həyata bağlayan, özünüzü, yolunuzu tapmağınıza təkan verən istəklərinizin arxasınca mütləq gedin, neçə yaşınız olursa - olsun, hansı statusda, hansı mövqedə olursanız - olun, bu yolda nə qədər çətinliklər düşsə də qismətinizə, gecdir artıq deməyin… Əgər bu gün fürsətiniz varsa, elə bu gün başlayın… Əksi təqdirdə, heç vaxt yarımçıqlıq duyğusu sizi tərk etməyəcək. Bu duyğuyla yaşamaqsa, çox çətindir…
218 syf.
İstedadlı rəssamın rəsm tutqusundan bəhs edən çox oxunaqlı romandır.Əsər sayəsində tanıdığımız və tanımadığımız rəssamlara da rast gəlirik.İnsanın istəklərinin onun xarakterinin və yaşayışının önünə keçəcəyini göstərən nəfis bir ingilis nəsridir.
218 syf.
·3 günde·Beğendi·9/10
Kalabalığın içinde dikkat çekmeyen, sıradan bir adamdır Charles Strickland. Tanıyanlar onu sıkıcı biri olarak tanımlarlar. Hatta edebiyatla ilgilenmediği için O’nu tam anlamıyla zevksiz bulurlar. Kimse onun bir dahi olabileceğini aklının ucundan geçirmez. Ancak Stricland'ın büyük bir tutkusu vardır; Resim yapmak... Bunun için küçük bir not bırakarak evini, karısını ve çocuklarını terk ederek Paris'te ufacık bir stüdyoda dur durak bilmeksizin çalışır.

Bol para kazanan bir bankerken bir anda sadece ekmekle yetinen bir insan haline gelir ki-bazen günlerce onu da bulamaz-; hiç bir şeye, yoksunluğa ve yahut insanların kendi hakkında ne düşündüğüne hiç aldırmaz. Sadece tutkusunun peşinde koşar.

Sayısız resim yapar, üstelik resimlerini sergilemeyi şiddetle reddeder. Sonunda uzun bir yolculuktan sonra Tahiti’ye yerleşir; cüzzama yakalanır,gözlerini kaybeder ama fırçayı elinden bırakmaz, resim yapmayı ise asla. Son resmini artık kör olduğu halde tamamlar ve huzura kavuştuğunu düşünür; Ve kendisi bu resimlerin gerçek bir sanat eseri olduğunu bilir. Sonunda istediğine kavuşmuştur ve yaşamını tamamlamıştır. Kendine bir dünya yaratmış ve bunun güzelliğine tanık olmuştur. Artık gurur ve memnuniyetle ölür. Maugham bu romanı Paul Gauguin’in hayatından esinlenerek yazmıştır ve Önüne geçilemeyen yaratma tutkusunun sıradan bir insanın hayatını ve kişiliğini nasıl etkiler, nasıl değiştirir” i Charles Strickland’in hayatı üzerinden anlatmayı gayet iyi başarmış. Yazar bir yandan toplumun insan üzerindeki baskılarını bir yandan da bir dehanın gelişimini ve kendi kendinin efendisi olmanın ne kaybettirip ne kazandırdığını sunuyor okura. Bu romandan ne çok şey öğrendiğimi anlatamam.....
267 syf.
·Puan vermedi
Yazardan Okuduğum ilk kitap. Açıkcası beni gerçekten de çok etkiledi. İster ressamlar hakkında isterse de yazarın iletmek istediği mesaj. Çok tavsiye ederim ki Her kes okusun.
256 syf.
·36 günde·Beğendi·7/10
Əsər haqda əvvəla onu qeyd edim ki, dahi fransız rəssamı Pol Qogenin həyatına improvizasiyadır. Sözün əsil mənasında fikirlərimi çox qarışdırdı. Bəzi hissələrində dözməyib kitabla danışır, danlayır, bəzi hissələrində az qala tullayacaq qədər əsəblərimə toxunur, bəzi məqamları ilə isə kankret həyat dərsi verər və reallıqlardan bəhs edərmişcəsinə təəssurat buraxdı məndə.

Zaman-zaman Striklend obrazını anlamaqda çətinlik çəkdim. Sənətə tutqu bəzən bəzi insanlar üçün hər şeydən daha üstün ola bilirmiş. Bəs vecsizlik? Adamın bu qədər vecsiz olduğuna inanmırdın başda. Lakin öləndə evini yandırmağı vəsiyət etməsi, yaratdığı gözəllikləri sadəcə özünün görməsi ilə kifayətlənməsi səhv düşündüyümü aşikar etdi. Adam həqiqətən də axtardığını tapdı. Görmək istədiyi gözəlliyi yaratdı. Sonra da hüzurla öldü.

Striklend qeyri adi xarakterə sahib, qəribə bir adam idi. Kitabı oxuduqca niyə bu adama fokuslanırlar, niyə onun həyatını qələmə alırlar deyə düşünürdüm. Striklendi və o obrazı çəkici edən nədir axı deyə sual verirdim özümə. Zənnimcə, onu çəkici edən şey hər kəs kimi olmaması, insanların düşüncələrini vecinə almadan istədiyi kimi yaşaması idi. Toplum tərəfindən alqışlanmayan belə insanlara hər zaman böyük maraq və gizli rəğbət duyulur, çünki onlar toplumu vecinə almamaq kimi bir cəsarətə sahib olublar. Hər kəs belə olmaq istəyir, lakin çox az adam bacarır. Bəlkə də bacarmır. Kim bilir... 🤔️
295 syf.
Kitap çok ilgiçekiciydi. Bir insanın kalbinin sesini dinleyerek sakin ve monoton hayatını bırakıp tamamen başka türlü yaşamasına tanık oldum. Aslında bu büuük bir cesaret geretirir. Okurken çoğu zaman Charles Stricklanddan nefret ettim. Onun ailesini bırakıp gitmesine, onları önemsememesine çok kızdım. Hiç bir insanı hafife almamak gerektiğini bir kez daha anladım.
Rastgele bir okura birkaç saatlik rahatlama ya da bir yolculuğun sıkıntısını atlatma imkanı vermek için yazarın nasıl canla başla uğraştığını, ne gibi acı deneyimler yaşadığını, nasıl ıstıraplar çektiğini Tanrı biliyor.
Somerset Maugham
Sayfa 8 - Türkiye İş bankası Kültür Yayınları
"Acıklı bir çabayla başkalarına kalbimizin hazinelerinin açmak isteriz, ama onlarda bunu kabul edecek güç yoktur, bu durumda da tek başımıza, başkalarıyla yanyana ama birlikte olmadan yolumuzda yürürüz."
Gözəllik sənətkarın bizə bəxş etdiyi melodiyadır; qəlbimizin tellərində onun
yenidən səslənməsi üçün bilik, həssaslıq, fəhm gərəkdir.
"Yüreğimizdeki hazineleri ötekilere aktarmak için acınası bir arayış içindeyiz, ama onlar bu hazineyi alacak bir güce sahip değil; o yüzden de yalnızlaşıyoruz, yan yanayız ama birlikte değiliz ..."
Somerset Maugham
Sayfa 161 - İş Bankası Kültür Yayınları

Kitabın basım bilgileri

Adı:
Ay ve Altı Para
Baskı tarihi:
Ocak 1985
Sayfa sayısı:
267
Format:
Karton kapak
Kitabın türü:
Dil:
Türkçe
Ülke:
Türkiye
Yayınevi:
Can Yayınları
Baskılar:
Ay ve Altı Peni
Ay Ve Altı Peni
Ay ve Altı Para
Ay və Qara Qəpik
1919'da yayımlanan Ay ve Altı Para, ünlü ingiliz romancısı Somerset Maugham'ın, romancı olarak ününü pekiştiren, en çok okunan, en çok beğenilen yapıtıdır. Ressam olmak için birden ailesini terkeden, mesleğini bir yana atan Londra'lı bir banker Charles Strickland'ın kişiliğinde, yazar, bir dahinin sert ama inandırıcı portresini gözler önüne sermiştir. Ünlü Ressam Paul Gauguin'in yaşamından esinlenerek yazılmış olan bu romanın büyük bir bölümü Paris'te geçer; son bölümlerinde ise ressamın Tahiti'deki ilkel yaşantısı ve cüzzama yakalanarak ölüşü betimlenir. Bu büyük ustanın bu romanını okuyup bitirince, okurlarda kalacak olan izlenim, şeytanca güçlere sahip bir adamın yarattığı büyüleyici bir tedirginliktir.
(Tanıtım bülteninden)

Kitabı okuyanlar 105 okur

  • ✿'Zeeze'
  • feyza bütün
  • Aida Ahmet
  • Deniz
  • Seva
  • Hilâl Bayar
  • Elşad Alekberov
  • Rufane Mirzeliyeva
  • Bloom
  • Nilay

Kitap istatistikleri

Okur puanlamaları

10
%1.9 (1)
9
%0
8
%1.9 (1)
7
%0
6
%0
5
%3.7 (2)
4
%0
3
%0
2
%0
1
%0