sühee

@shatda·
·
sabitlendi
Hani olur ya gökyüzünün güzel maviliğine kapılmak istersin öyle işte…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hangi kitabın mutsuz sonuyum
üç beş güzel yalana inandık
hayatın yorgunluğuyla yaşıyorum
geriye kalan yaşanmış güzel günlerin anıları