10/10
·496 syf.··
2026 55. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 12 Haziran 2026 00:42
Hahhh Allah razı olsun Lore' m ya tam diyorum ulan şeker şeker okumalar yaptırıyor, güldürüp eğlendiriyor en son sayfada vurdun mu bacım sen bize tekmeyi Resmen çok sevinmeyin, yeter bu kadar aşk böcüklüğü dedi ve kazığı böğrümüze soktu O sondan sonra ben üçüncü kitabı nasıl bekleyeyim kadın Serinin devam kitabı olduğu için konusuna dair çok fazla detay vermeyeceğim ama ne yalan söyleyeyim ben ikinci kitabı daha bir çok sevdim. İlk kitapta Ayperi' nin travmalarına hakimdik ama bu kitapta zirveyi yaşadık. Dibine kadar acı çekerken Ayperi'nin yeniden doğuşunu okumak acayip keyiflendirdi beni. (Küçücük yaşından beri çekmiş zaten artık rahatlasın küçük kızım) Ama bu yeniden doğuş süreci epey yorucuydu karakterimiz açısından doğrusu. Ne kadar acı çeksek de kitabın devamında aşka, sevgiye ve komediye dibine kadar doyduk. Ömer Seyirhan sen bambaşka bir mevzusun adamım Seni, sevgini, tutkunu okumak muazzamdı. İlk kitaptan beri düşüyorum sana bil. Benim seride en sevdiğim karakter Melike, arkadaşlar. Kendime dehşet benzetiyorum Allah kahretmesin (dışım Şeyma içim Melike resmen) O kadar güldüm ki Melike' nin olduğu her sahneye ruhumu teslim edecektim az daha. Ömer ve Ayperi'nin sevgililik aşamaları çok güzel ilerletilmiş kitap boyunca. Özellikle düğünden çekip adamı çıkarması beni bir yükseltti sormayın. Şeyma ve Muharrem ilişkisi çok nahif ve tatlı ilerlerken, Yavuz ve Melike cephesi henüz birbirlerine olan hislerini sadece kendilerine saklama aşamasında. (Ama ikisini okumaya bayılıyorum.)   Ben ilk kitapta duvara yazıları yazan kişiyi çok merak etmiştim yorumumu hatırlayanlar bilir bu kitapta sonuca ulaştı sahneye gülmekten öldüm. şimdi benim her kitapta bir şeye dibim düşüyor ya da merak ediyorum ya hani; Allah'ını seven bana Melike'nin çoraplarının linklerini bulsun.
Tozlu Pembe 2Loresima · Ephesus Yayınları · 2026238 okunma
Yetim Genç bir mürebbiyenin günlüğü
8/10
·632 syf.··
2026 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2026 21:27
Final yorumum Öncelikle kitabın sonuna gelmiş bulunmaktayım. Cidden gözlerim ağrıyor ve çok yorucu bir kitaptı açıkçası. 600 sayfa okumak beni biraz yordu. Bir de son sayfalara doğru gittikçe olaylar hız kazanmaya başladı. Olaylar hızlandıkça da kitabı elimden bırakamadım. Önceleri Jane'in biraz fazla toy bir kız olduğunu düşünüyordum. Diğer erkek karakterin ise fazla yaşlı ve hoppa olduğunu düşünüyordum açıkçası. Bununla ilgili bir kahve arası yorumu paylaşmıştım, belki görenleriniz olmuştur. O yorumda da gerçekten verip veriştirmiştim. Hâlâ bazı konularda haklı olduğumu düşünüyorum ama insan ilişkileri konusunda biraz fazla ileri konuşmuş olabilirim.Bu yüzden sildim.Sadece bu konuda haksız olduğumu kabul ediyorum. Ki zaten işin sonunda da dediğim gibi çıktı. Ben demiştim ki; adam hem bize eski maceralarını anlatıyor, hem başka bir kızla evleneceğini söylüyor hem de diğer kızla flört ediyor. Bunun dışında ortada eski aşkından olan bir kız çocuğu var ve diyor ki "Bu benim çocuğum değil." Sebep ne? Kendine benzememesi. Agshdh. Onun dışında konaktaki herkes sürekli adamı övüyor. Bu durumdan bir noktadan sonra bana da gına geldi. Kız da sürekli "Efendimiz, efendimiz..." deyip duruyor. Gerçekten bu devirde kim kime "efendimiz" diyor? Agshdh. Bazı yerlerde ciddi ciddi gülüyordum. Bir de St. John var. Gerçekten adam kafayı kırmış. Manyak herif yani. Kızın bir yakasından düşmüyor. Hâlâ giderken bile "Evleneceğiz, evleneceğiz." diyor. Ben asla adamın ulvi sebeplerden dolayı kızla evlenmek istediğini düşünmüyordum. Zaten ana karakter olan Jane de aynısını düşünüyor. Adam resmen kızı kullanacaktı. Kız diyor ki "Bak kardeş olarak gidelim." Yok. Beyefendi diyor ki "Evlenmek zorundayız." Agshdh. Çok güldüm buna. Şu an yazarken bile gülüyorum. Çünkü gerçekten komikti. Gülmekten
Jane EyreCharlotte Brontë · Can Yayınları · 202142,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2026 21. kitabı
herkese selamm nabersinizz bugün yeni bir kitabın incelemesiyle yine yeniden buradayım şükür<3 bu aralar kitap fazla okuyorum gerçek hayatın stresi biraz üzerime bastı galiba ahshhd. neyse bu kitap harika muhteşem ötesi öncelikle bunu belirtmek isterim benimde bir podcast yayını yapmak istememi perçinledi diyebilirim djjsjs spoilerli bir inceleme olacak asklar baştan söyleyeyim. kitap genel olarak güzeldi başta nefret, sonra yavaş yavaş birbirlerini tanıyıp sevmeleri ve sonrasında olan olaylar baya akıcı okuması keyifliydi bir yandan shayin yetişkinlikteki rolünü babasını kaybetmenin hüznünü içinde taşımasını ve yetişkin olmak nasıl olur bunu arayışını okuyoruz ve bence shay gayet iyi iş çıkardın kızım seninle gurur duyuyorum go girl!! Bir yandan da Dominici eski kız arkadaşından ayrılması, bunu atlatmasini okuyoruz.Shay ile Dominicin birbirlerini tanımaları yaş konusunda şakalar yapmaları çok tatlıydı genel.bir de ilk opustukleri kısım çok tatliydi.. domun köpeğe bakması shay ile ilgilenmesi tatlıydı. Kent senden de nefret ediyorum hbrn olsn. Genel olarak güzeldi o ilişkilerini yavaş yavaş ilerlemesini okumak çok tatlıydı domun yaptıkları da kesinlikle öyle hem work hem bed.;) İncelemem bu kadar teşekkürlerr bu arada arada kaos falan oluyor okuyun sarıyor Kitapla kalın sağlıkla kalın opuldunuz
Eski Sevgili MevzularıRachel Lynn Solomon · Yabancı Yayınları · 2022370 okunma
4/10
·335 syf.··
2026 4. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2026 12:50
Kahve arası -1 (spoili) Kitap arası bir yorum yapmak istedim.Bea birkaç onluk sayfa önce henry'nin şuanki romantik duyguları benim için karar vermemde önemli derken şuan okuduğum sayfada henry, açık bir şekilde kıskançlığını belirtip duygularına hodri meydan çekmişken " bea'nın "aman aman ne yapacağımı bilmiyorum "ayağına yatması çok çok.... Biz buna cepte tutma diyoruz .Kitap benim için yavaş yavaş romantiklikten çıkıp "Henry 'nin aşkı uğruna kullanılma anıları"na doğru gidiyor.En nefret ettiğim şeylerden biridir bu arada bu cepte tutma olayı Ezgi Mola'nın Kocan kadar konuş gop çocuğu sahnesinde ki " Sevmiyorsan oyalama kardeşim" sözü aklıma geldi ahdhdh Cepte tutma olayında genelde diğer kişi durumun farkında olur bu arada tıpkı henry gibi ama çoktan bir zaafa dönüşmüştür artık .Yaşamadım, hiç yaşatmadımda Allah kimseye göstermesin . -Final inceleme- Şimdiii sonuna geldik ne desem ne desem :)Kitap noel temalı aşk kitabıydı.O huzur hissini sevdim sırf o histen puan 4 yoksa çok çok daha düşüğü hakediyor.Öncelikle anlam karmaşası olan yerler vardı bunun yazar kaynaklı mı çeviri kaynaklı mı olduğunu bilmiyorum bu zaten kocaman bir eksi. Olay örgüsüne gelirsek bir geçmişe bir geleceğe gitme durumu o da olur tadındaydı.Hangi zamanda olduğun vs .anlaşılabiliyordu. Konu kısmındayız spoi geliyor kaçın ahsjs İş hayatı ve ve macera döngüsüde tıkırındaydı . "dürüstlük güzeldir,herkese iyilik yapalım ,noel ruhuda arada gelsin aileyiz oley !! "ilkeside işlendi ,bu görevide tamamladı. Zaten noel temalı aşk kitabı.Şimdi geldik zurnanın zoooort dediği yere. ...Aşk nerede? Şimdi anlatıyorum sıkı durun! Bir tane gariban Henry'miz var . Kız bununla sürekli yakıştırıldığı ve görüntüsünü beğenmediği için hoşlanmıyor.Bir tanede gitarcı bad boy var bu zamana kadar
Kar YağarkenBeth Moran · Lapis · 202546 okunma
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 31. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mart 2026 00:38
Yaaa bu nasıl tatlı, nasıll güzel bir kitaptı yaa:)) Gerçekten uzun zamandır bu kadar eğlendiğim ve aşkla okuduğum bir kitap olmamıştı ahhshshs Sadie ve Sebastian karakterlerine ayrı ayrı hayran oldum.(Sebastian'a aşıkta olmuş olabilirim ahshhd) Ve Sebastianın kızı Birdie... Ne güzel bir çocuktu öyle beee :))) Birdie'nin Noel babaya yazdığı mektup Sadie'nin eline ulaşması ile başlıyor kitap ve bekar bir baba olan Sebastianın da olaya dahil olması ile hikaye çok daha güzelleşiyor:) Bu tarz romantik komedi okumayı seviyorsanız ertelemeden net okuyun. Ama biraz +18 içerik bulunduğunu da belirteyim.
1000Kitap
Sonsuz MutluluklarVi Keeland · Yabancı · 2024735 okunma
Kılıç kapan herkesi kapar...
Puan vermedi·704 syf.··
2026 2. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2026 21:23
Cassandra ablam okadar övüldü ki dedim kesin güzeldir diyip iki kitabınıda aldım hemen. Bu arada ilk kez okuyorum ablamdan. Bir fantastik bağımlısı olarak aşırı hevesle başladım ( kapağın hologramlı olması beklentimi arşa çıkardı shshsh ). Gelelim kurgumuza.... Bence konu müthiş ilk kitaptan belli uzun bir seri olucak çünkü aşırıııı yavaş ilerliyo konu. Bilmiyorum isimlerin garipliğinden mi yoksa çok aile olmasından mı çoğunu birbirine karıştırdım oyuzden başlarken imtiyazlı ailelerin adını bir kağıda yazın derim yoksa benim gibi habire geriye gidersiniz.Konu başlar başlamaz beni içine çekmedi ablam seriyi uzun tutcam diye cok çabalamiş belli. Karakter ağzı değistiği zaman isim yazmamasıda aşırı saçmaydı allahtan 2. Kitapta yazmaya zahmet etmişler. Karakterlerin kadın erkek demeden birbirlerine yükselmeleri beni aşırı rahatsız etti. Şimdi ben nasıl başrol erkeğe yükselicem adam adamı öpmüş sonra kadına yüksliyo değişik bir mahalle prens prensle evlenebilir oje sürebilir. Herkesin birbirine yürüme ihtimalş olan bir kitap oyuzden benim basrol erkeğim yok. İkinci kitap bire göre cok daha iyi ama birde doğru olay yok allah affetsin atlayrak okudum hep. Çok skıcıydı böyle düşünğlmüş bir evren nasıl böyle sıkıcı yazabildi anlamadım iki de bitir az betimle ablam ben betimlemeyi hep atladım sarayı kafamda muhteşem yüzyıla çevirdim. Uzun soluklu yavaş ilerleyen ağır fantastik sevenlerdenseniz buyrunuz... He yok benim gibi aşk olsun kaos yıkılsın ortalık derseniz ben feda ettim sizin için kendimi. ( bu aralar okduugum en iyi fantastij kitap karanlık cadı okuyun okutturun müq asla pisman olmazsınız bir kitap popüler olcaksa o olsun )
1000Kitap
Kılıç KapanCassandra Clare · Artemis Yayınları · 202447 okunma