Azim

Azim
@shtmdwn
Giderek üzdün bizi zaman..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarına boş umut beslemeyi bıraktım; tavuk aldım tavuk besliyorum hiç değilse iki günde bir yumurtasını yiyorum