SeBo

SeBo
@shuseynli06
Gerçeği öğrendim bir gün. Ve gerçeğin acı olduğunu. Sonra, dozunda acının yemeğe olduğu kadar hayata da lezzet kattığını öğrendim.
Gülüyorum sadece... ÜSLUBUN KİMLİĞİNDİR...
#y:117842 Bu sözde okur bu platformu sadece çağdaş edebiyat okuyucuları için olduğunu savunuyor. Ve dinle ilgili paylaşım yapan birini eleştirmiş. Burda dinle ilgili paylaşım yapılmayacağını söylemiş. Ben de bu platformun herkes için olduğunu söylemek isterken, böyle hakaretlerle karşılaştım. Paylaştıkları şeyleri savunabilir savunmayabilir ama birine, ailesine, dinine böyle hakaret etme hakkı yok. Ben böyle insanlarla aslaa uğraşamam. Cahildir cahil kalacak.
SeBo
Demek ki okuduğu kitaplar havaya uçmuş, cahil adam