sibel bozoğlu

sibel bozoğlu
@sibelakgl
Klasikleri okumayı çok seviyorum. Ve bunlardan notlar çıkarmayı.
İşin Aslı, Judit ve Sonrası Severek ve merakla okudum. Aynı olay üç farklı bakış açısı. Dönemin özellikleri göz önünde bulundurulursa gerçekten övgüyü hak ediyor