Uzun zamandır okuduğum kitaplar arasında en beğendiğim kitap dersem yanlış olmaz sanırım. Aslında 3. Sınıfa geçen oğluma okuması için almıştım. O okumadan içeriğine bakmak için kitaba başladım ve bitirmeden elimden bırakamadım. Gerçekten çok keyifliydi. Umarım oğlumda aynı keyfi alır.