sigaracı

sigaracı
@sigaara
"Herkesten yakın olmak istediğin insana, uzaktan bakmak çok zor."
Edebiyat
Reklam
"Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım.
Edebiyat
"Beni sevebilme ihtimalin bile güzeldi. Keşke olabilseydi."
Edebiyat
"Anlamak için belki de yanan bir yüreği olması lazım insanın, kim bilir."
Alıntı