sevmiştim seni
dökülüyoruz bir bir zamanın avuçlarından
saçlarımıza takılmış tokalar gibi anılar
bir de gözlerin, göğümde süzülen yıldızlar
her kavgam seni sevmek gibiydi
yarım yamalak biraz, biraz ümitsiz
ve iki lokma için akıtılan terler gibi
tane tane sevmiştim seni..
ayrılıklar ve kavuşmaların destansı öyküleriyle bezenmiş bir hayat yaşıyorum, uzun bir ayrılıştan yeni kavuşmaya, merhaba şiir 🙂
#şiiradamı