Bitmişti. Fakat kötü olan bitmesi değildi. Kötü olan, onu eskisi gibi sevmediğimi anlamış olmamdı. Benim için ifade ettiği şeyler yitip gitmişti artık. Oysa çoğu insanın aksine, ona olan hislerimi ve yaşattıklarını unutmamak isterdim. Böylesine derin hisleri kaybetmek, benliğini kaybetmek gibi bir şeydi.