"Bizler kendimizi çok küçümsüyoruz. Kurumları hep tepemize çıkardığımız için kendimizi çok küçültüyoruz. Halbuki evet, devletin kurumları senden daha güçlü olabilir, yetkileri vardır ama sonuçta senin benim gibi adamların çalıştırdığı mekanizmalar bunlar."
"Müslümanlar iki asırdır" Ben yapmayayım da birileri gelsin yapsın. Benim öğrenmeme gerek yok, devletin başına biri gelsin, o beni düzeltsin. Çocuğumu eğitmeyeyim ama okul eğitsin. gibi söylemlerin ötesine geçmiyor."