ADEM ÇEVİK

ADEM ÇEVİK
@siirgibi____
DOBRA OLMAK
Dobra olmak dediğimiz şey sanki kiloluyken dar bir elbise giymemiz gibi, bizde güzel durmuyor. Ama onu yakışana verdiğimizde biz de mutlu oluyoruz karşıdaki de. Yani dobralık kendinin değil başkasının avukatıyken çok tatlı duruyor...
Reklam
Dost
Dünyada Cenneti yaşamak mı istiyorsunuz. Kayıplarınıza üzülecek, başarılarınıza sevinecek bir dost bulun. İşte o size iki Cenneti birlikte yaşatır.
Dostluk Üzerine
Bütün dostluklar bir şarkıya başlamak gibidir. Yanlış perdeden girerseniz o şarkı sizi mahveder. Onun için bir an önce bırakıp başka bir şarkılar denemelisiniz.
30 Ağustos Zafer Bayramı
Zafer nara değildir çoğu zaman bir ahtır Zafer kazanmak değil çoğu zaman dayanmaktır Ve zafer dostum saraylarda yaşayabilecekken Buz gibi dağ tepesinde kaputla uzanmaktır
Sığ insanlara doğruları anlatmak için yormayın kendinizi. Onlar kendi benlikleri ve onların egolarını şişiren sosyal medya paylaşımları arasında çok mutlular zira...
Edebiyat-Düşünce
Reklam