Dobra olmak dediğimiz şey sanki kiloluyken dar bir elbise giymemiz gibi, bizde güzel durmuyor. Ama onu yakışana verdiğimizde biz de mutlu oluyoruz karşıdaki de. Yani dobralık kendinin değil başkasının avukatıyken çok tatlı duruyor...
Bütün dostluklar bir şarkıya başlamak gibidir. Yanlış perdeden girerseniz o şarkı sizi mahveder. Onun için bir an önce bırakıp başka bir şarkılar denemelisiniz.
Zafer nara değildir çoğu zaman bir ahtır
Zafer kazanmak değil çoğu zaman dayanmaktır
Ve zafer dostum saraylarda yaşayabilecekken
Buz gibi dağ tepesinde kaputla uzanmaktır
Sığ insanlara doğruları anlatmak için yormayın kendinizi. Onlar kendi benlikleri ve onların egolarını şişiren sosyal medya paylaşımları arasında çok mutlular zira...